Pages

Monday, November 9, 2009

Apa agaknya..

Salam

Beberapa minit lepas, baru je melihat kotak inbox dalam phone.Dah banyak sangat.Sebelum delete mana yang boleh, baca sekejap mesej-mesej tu.

Baca dan Baca dan Baca
Ok stop.

Pengirim: _ _ _ _ _
Tarikh : Oktober, 02 2009

Mesej ;

Dapur, tong gas, periuk, kawah, kuali, sudip, senduk, sudu plastik, kayu kacau, lampu kalimantang, guestbook, blender, pisau, alas pemotong, kerusi, meja, tikar, tikar alas meja, skirting, kipas, mipro, extension, projektor dan skrin, cangkul, sodok, parang, raga, bakul, tong air, jag air, healer.

***********

Pertama : Siapakah pengirimnya?

Kedua : Ape ke herr nye bagi mesej sebegini. (Tujuan..)

Ketiga : Apa anda buat jika dapat mesej ini.Apa yang akan difikir dan dikata.

Keempat : Cakap je apa2.

p/s: ini suka-suka.

Kita dikurnia kehidupan untuk 'berkehidupan'. hurm..~

8 comments:

saypOOL rafhtello said...

dia suruh jadi suri rumah tangga..

Abg Din said...

Pengirim tu..bagi msg suh beli barang2 tu ke? hehehhe....

ada-ada aje...

ponn ponn...

Fatt Chin Choy said...

mcm nak buat kenduri jer tu

maiyah said...

msti msj dr org pompuan :D

green said...

tafsiran yang pelbagai..

nantu ak gtau ye..

beskot said...

nk buat pementasan ke ape ni??

*ske bc msj lame² gak eh??
hehe..

green said...

saypool..haha..

abg din..bkn beli..cari..

fatt..<<==juara teka teki..

maiyah..LELAKI..hehehe

beskot..baca b4 decide nak delete..huhu

ketupat said...

ko ke yg urus mnde2 alah tuh?