Pages

Thursday, February 4, 2010

Ya Allah, Permudahkan lah Urusanku

Salam

Habis test OS tadi
Sekarang perlu siapkan segala kerja yang tengah pending.
Plan yang kena buat hari esok, khamis..terpaksa kena tangguh dan adjust,
sebab IP ada kelas esok.Ouh tuhan...

kita mampu rancang..

"kun faya kun.."

..dan kita tak mampu menghalang rancanganNya pula..


kasihi aku, perkenankan doaku..
pada kau aku sembah, dan kepada kau ku memohon pertolongan

p/s : jawab test seperti bermain bingo sebentar tadi.

14 comments:

faiq said...

semoga berjaya!

Ah Fatt said...

kalau plan blh jer tu

'AQILAH said...

kuat kuat...:)

joegrimjow said...

abes exam jugeee

Boneka tak sakit said...

usaha dan tawakal! cukup ko manusia apa ko boleh buat lagi!! give 100% not 110% ko jgn pasal stress ko jadi gila hahaha

Boneka tak sakit said...

ye lupa nak cakap ko cute! hahahah aku nak ada adik mcm ko lah! pastu aku simpan dlm rumah buat pet! hahaha :))

HEMY said...

aku teringat test OS aku dulu...ahahahaha...mmg kompem bukan A kalau ko tnya aku dpat baper

saypOOL rafhtello said...

macam bingo..hebat!!

baincardin said...

Bain doakan semoga semuanya terbaik utk Green ye, amin.....:)

Kuda Kertas said...

ooo..smoge urusan kamoo dpermudahkn..amin..

Cik Cookie said...

hoyeahhh
workhard

i'msosupernotcool said...

ok la reti men binggo..
cam gua ni..
binggo pon x reti..
nk men ape?

avid gunner said...

bingo? seronok le jwb test tadi?

FaTiN said...

macam bingo? must be easy kan? horeyy