Pages

Wednesday, January 13, 2010

Siput Baby

Salam

Internet macam siput.
 Terbantut apa yang nak buat.
Nak upload gambar pun tak lepas.

Tapi bila nak upload gambar SIPUT kat blog, cepat dan elok je dia melekat kat sini.
Bengang betol.

Haa, elok lah tu
SIPUT
Internet sini.
SIPUT = INTERNET

Okayh, boleh kawen sama-sama.


nak sangat siput, hambikk..









malas dah nak layan

Internet macam Siput Baby.

p/s: tak marah, sukeeeee

26 comments:

AzuanBudakMemandai said...

tenet aku pun siput tapi bab3 blog laju pulak ahaha

maiyah said...

hehe.. cumel gak siput tu

sharamli said...

kamo00..awat letak pic ni..xsuka..xsuka..geli!!!

et said...

err..xnmpk pon gambo siput nyer..adei..

NadyaCitraLestari said...

hahaha..siap upload 2 lagi gambar siput tu..
sobru minal iman =]

saypOOL rafhtello said...

kat sini pun byk siput baby..

i'm_siCK_n_tiReD said...

siput baby is better.. haha...

bungacahaya said...

Babi kan siput tu? Hehehe

dilot said...

aduhaii green oiii..

sabau naa~~~
tp cantikla gambo siput tu....=)

panggiL guA siv. said...

mcm sipot babi kene stroke.
agagaaga

meo parton said...

berukband :)

Noorlaila Mohamed Nor said...

samaa
tenet aku pun
tensen je

nursarah said...

besaq nya siput, cam bapak siput jek

Faarihin said...

hehehe.. rileks2.. sabau bebanyak.. huhuhu.. cantek pic siput tu.. (^__^)

Boneka tak sakit said...

yes aku 1st wow!! :)) yess bby!!

Boneka tak sakit said...

bangkai baru aku perasa.. xkompem pown aku 1st!!

told la hejauw said...

marah kew haha

told la hejauw said...

marah kew haha

fiD said...

rileks la green, ko nie,,

hmm, beso bebeno sipot kat blog nie, hahaha

'AQILAH said...

hahahaha...sput comel

baincardin said...

sebenarnya siput ni lebih laju dr internet! hehehe..^_^'

*cantik gambar ni Green. kasi hdr! ^_^

green said...

boneka..u cheer my morning...haha..

Fyzal said...

hahahaha.. wahai cik green.. mungkin internet ngan siput telah berkolobarasi sejak beberapa lama.. cuma kita yang kurang sedar pasal "joint venture" antara internet dengan siput.. lebih2 lagi siput baby.. kalo siput sedut. buleh jugak makan. :D

~ainun~ said...

haha..suka ar aku baca..terkekeh2 gak ar..

green said...

laa..cm tak pernah rasa je ainun ni..bkn kita satu blok ke?

avid gunner said...

roflmao!