Pages

Monday, September 7, 2009

miskin


biar miskin harta, tapi kaya budi bahasa~

18 comments:

oranglidi said...

aiyaa.. apa budak tu buat? cis..

betul2.. miskin didunia, jangan bankrup di akhirat.

SasHa Lee said...

haishh..ape laa nak jadi yerk..tak patut wat macam tue kat orang tue..

saypOOL rafhtello said...

kurang ajaq!!

meo188 said...

wah.. teruknye....

rase nk smack down je si kecil tue.

DilOt said...

gler teruknye perangai...

miskin adab...

sharamli said...

jgn jdik cmtu

Boneka tak sakit said...

gambr betol ke nie?!
bdk2 skrang manja sgt! cuba lah tampar 2,3 kali sehari selepas makan anak2 kompem tak kurang ajar sgt!!

p/s cakap je senang.. anak2 buah pow xsanggup aku nak tampar kalau anak sendiri!! xtau la..

apa2 pow kala camnie memang tampar je nie!!

shippo_yaya said...

shrek lover~~cumel pic kat profile..:p...

nizamsani said...

sungguh kurang asem.

meor saiful rizal said...

patut bdk tu ikat kat pokok kasik letak kerengge...

John Iverson said...

Saya sangat setuju!!!

Ivy Metaga said...

hurmmm...budak2 sekarang huhu..sedey tgk akhlak mrk nih, dunia dah nak kiamat kot..macam2 benda dah jadi..

geeds said...

money can't buy u happiness.
biar miskin as long as happy wif the one we loved and kaya dgn adab.

HEMY said...

haahaha...macam cilake itu budak..harapnya dia tak faham la mksud perbuatan dia tu

faiq said...

jahat giler bdk tu

Firol said...

tengok pakaian seragammacam kat indon...

gua dah pernah terkehelkan jari budak sebb bagi simbol tu...

mak dia tak puas hati..gua suruh tunjuk kat mak dia....haaa sentapp!!

a.l.e.f.a.h said...

mcm siot je budak 2!

chekgu BaniHassim said...

tak baik btol budak tu...
haha