Pages

Friday, May 14, 2010

Berapa Harga Perkataan 'maaf'.

Salam

Bila kita dah buat salah, kita minta maaf kan?
Tapi tak payah sebab awak lebih tua dari saya.
Bila kita dah memalukan orang yang tak bersalah, kita minta maaf kan?
Tapi tak payah, sebab awak lagi senior dari saya.
Kalau awak dah sibuk menegakkan benang yang basah, tak kan awak nak mintak maaf kan?Malu laa awak..
Hmm..takpe, saya budak muda, mentah, hingusan, hijau..


Suka hati kau.
Terima kasih buat saya tersenyum.
Saya dah maafkan awak pun.


walau macam mana pun, esok saya akan jumpa manager awak.huhu..
kali ini, suka hati aku pulak.


dats my responsibility..;)

12 comments:

Frodo Baggins said...

hahahhahahha tabikkk!!!


>>____<<


berapa harga sebuah maaf?
mmmm ~

aryn hanikoma said...

u go girL!!!

et said...

budaya senior still kuat kan.sdgkan kita hidup dalam zaman bertamadun kot.haizzzz~

@isHaH@but@lib said...

Hahah. kenapa yc?
Tapi tu la minded orang2 kita.

meorazor said...

maaf amalan mulia..



maafkan kami..tengtetengg..lagu pramlee..

niesz said...

sabor je la kan..mmg susah berhadapan ngn org mcm tu..

Kuwe said...

Dan saya cuba mencari cerita sebenar disebalik.

faiq said...

maaf, mst la mhl

kak ina mail said...

memang betul , kekadang ada orang cam tu.dia suka fikir dia yang tua, senior.akak pulak , walaupun akak tua atau senior sekalipun, akak suka buat orang rasa selesa ngan akak.tak salah pun kalau kita yang memulainya dulu.

Frodo Baggins said...

>>___<<

dah ok ke?
bila nak update blog ..
keh3x ~


.. memaafkan mmg mudah. tuk lupa? mmm

Nur Amira said...

maaf..ala budak kecik pon bole ckp klu kita soh..harga dy..xpasti

~ainun~ said...

"Hmm..takpe, saya budak muda, mentah, hingusan, hijau"

nak jugak letak HIJAU tu~lalala..
hehe =)